Informacije o tablicama

Naše tablice za evidenciju radnog vremena usklađene su s važećim Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca (NN 55/2024). Dizajnirane su da omoguće jednostavno i precizno praćenje radnog vremena, odsutnosti, posebnih oblika rada i drugih obaveznih podataka za svakog zaposlenika.

U svim verzijama tablica moguće je evidentirati početak i kraj radnog vremena, pratiti korištenje godišnjih odmora, evidentirati vrijeme nazočnosti/nenazočnosti na poslu sukladno propisanim kategorijama u čl. 13. st. 1. Pravilnika, uspoređivati upisane vrijednosti s fondom radnih sati, evidentirati posebne oblike rada s početkom i krajem te napomenama te se automatski evidentiraju sati dnevnog i tjednog odmora. U svim tablicama se automatski označavaju (bojaju) redovi u danima koji se odnose na vikende i blagdane.

Osnovna verzija omogućava evidentiranje početka i kraja redovnog radnog vremena, a svi ostali oblici rada se evidentiraju u apsolutnom iznosu.

Napredna verzija omogućava unos početka i kraja radnog vremena u dva različita intervala, obračunava se ukupno radno vrijeme (zbroj iz oba radna intervala), a ukupno radno vrijeme se potom može “razvrstavati” i evidentirati kroz posebne oblike rada. Napredna verzija ima puno veći stupanj automatizacije od osnovne verzije (8 sati se automatski evidentira kao redovno radno vrijeme, a ako je radno vrijeme bilo duže od 8 sati automatski će se evidentirati prekovremeni sati; ako je evidentirani radni interval obuhvaćao vrijeme između 22:00 i 6:00, automatski će se evidentirati noćni rad; blagadni se automatski evidentiraju kao 8:00 sati blagdana

Proširena verzija je napredna verzija u kojoj je dodatno moguće evidentirati poslovnicu kao i pratiti preraspodjelu radnog vremena u posebnom listu.

Polja iz Pravilnika (u svim tablicama):

  1. ime i prezime radnika
  2. datum u mjesecu
  3. početak rada
  4. završetak rada
  5. vrijeme i sati zastoja, prekida rada i sl. do kojega je došlo krivnjom poslodavca ili uslijed drugih okolnosti za koje radnik nije odgovoran
  6. ukupno dnevno radno vrijeme
  7. sati terenskog rada
  8. sati pripravnosti
  9. vrijeme nenazočnosti na radu:
    a) sati korištenja odmora (dnevnog, tjednog i godišnjeg)
    b) neradni dani i blagdani utvrđeni zakonom
    c) sati spriječenosti za rad zbog privremene nesposobnosti za rad
    d) sati plaćenog dopusta i odsutnosti s rada
    e) sati očinskog dopusta i dopusta drugog posvojitelja
    f) sati neplaćenog dopusta za pružanje osobne skrbi
    g) sati neplaćenog dopusta kandidata za Predsjednika Republike Hrvatske, zastupnika u Hrvatski sabor, člana županijske skupštine, gradskog ili općinskog vijeća, župana, gradonačelnika ili načelnika općine i njihove zamjenike
    h) sati nenazočnosti u tijeku dnevnog rasporeda radnog vremena po zahtjevu radnika
    i) sati nenazočnosti u tijeku dnevnog rasporeda radnog vremena u kojima radnik svojom krivnjom ne obavlja ugovorene poslove
    j) sati nenazočnosti zbog vojne obveze ili služenja u ugovornoj pričuvi
    k) sati provedeni u štrajku
    l) sati isključenja s rada (lockout).

Dodatna polja (u svim tablicama):

  • Sati rada noću
  • Prekovremeni rad
  • Rad nedjeljom
  • Rad blagdanom
  • Preraspodjela radnog vremena
  • Rodiljni ili roditeljski dopust
  • Dnevni odmor
  • Tjedni odmor