Naše tablice za evidenciju radnog vremena usklađene su s važećim Pravilnikom o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca (NN 55/2024). Dizajnirane su da omoguće jednostavno i precizno praćenje radnog vremena, odsutnosti, posebnih oblika rada i drugih obaveznih podataka za svakog zaposlenika.
U svim verzijama tablica moguće je evidentirati početak i kraj radnog vremena, pratiti korištenje godišnjih odmora, evidentirati vrijeme nazočnosti/nenazočnosti na poslu sukladno propisanim kategorijama u čl. 13. st. 1. Pravilnika, uspoređivati upisane vrijednosti s fondom radnih sati, evidentirati posebne oblike rada s početkom i krajem te napomenama te se automatski evidentiraju sati dnevnog i tjednog odmora. U svim tablicama se automatski označavaju (bojaju) redovi u danima koji se odnose na vikende i blagdane.
Osnovna verzija omogućava evidentiranje početka i kraja redovnog radnog vremena, a svi ostali oblici rada se evidentiraju u apsolutnom iznosu.
Napredna verzija omogućava unos početka i kraja radnog vremena u dva različita intervala, obračunava se ukupno radno vrijeme (zbroj iz oba radna intervala), a ukupno radno vrijeme se potom može “razvrstavati” i evidentirati kroz posebne oblike rada. Napredna verzija ima puno veći stupanj automatizacije od osnovne verzije (8 sati se automatski evidentira kao redovno radno vrijeme, a ako je radno vrijeme bilo duže od 8 sati automatski će se evidentirati prekovremeni sati; ako je evidentirani radni interval obuhvaćao vrijeme između 22:00 i 6:00, automatski će se evidentirati noćni rad; blagadni se automatski evidentiraju kao 8:00 sati blagdana
Proširena verzija je napredna verzija u kojoj je dodatno moguće evidentirati poslovnicu kao i pratiti preraspodjelu radnog vremena u posebnom listu.
NAPOMENA ZA SVE VERZIJE: pojedina polja u tablici su zaključana, no otključana su SVA u koja su predviđena za unose vremena i zbrojeve (uključujući i rekapitulacije u zaglavlju). Ukoliko ima potreba, poduzetnik može svaku automatski izračunatu vrijednost poništiti u upisati potrebnu proizvoljnu vrijednost!
Polja iz Pravilnika (u svim tablicama):
- ime i prezime radnika
- datum u mjesecu
- početak rada
- završetak rada
- vrijeme i sati zastoja, prekida rada i sl. do kojega je došlo krivnjom poslodavca ili uslijed drugih okolnosti za koje radnik nije odgovoran
- ukupno dnevno radno vrijeme
- sati terenskog rada
- sati pripravnosti
- vrijeme nenazočnosti na radu:
a) sati korištenja odmora (dnevnog, tjednog i godišnjeg)
b) neradni dani i blagdani utvrđeni zakonom
c) sati spriječenosti za rad zbog privremene nesposobnosti za rad
d) sati plaćenog dopusta i odsutnosti s rada
e) sati očinskog dopusta i dopusta drugog posvojitelja
f) sati neplaćenog dopusta za pružanje osobne skrbi
g) sati neplaćenog dopusta kandidata za Predsjednika Republike Hrvatske, zastupnika u Hrvatski sabor, člana županijske skupštine, gradskog ili općinskog vijeća, župana, gradonačelnika ili načelnika općine i njihove zamjenike
h) sati nenazočnosti u tijeku dnevnog rasporeda radnog vremena po zahtjevu radnika
i) sati nenazočnosti u tijeku dnevnog rasporeda radnog vremena u kojima radnik svojom krivnjom ne obavlja ugovorene poslove
j) sati nenazočnosti zbog vojne obveze ili služenja u ugovornoj pričuvi
k) sati provedeni u štrajku
l) sati isključenja s rada (lockout).
Dodatna polja (u svim tablicama):
- Sati rada noću
- Prekovremeni rad
- Rad nedjeljom
- Rad blagdanom
- Preraspodjela radnog vremena
- Rodiljni ili roditeljski dopust
- Dnevni odmor
- Tjedni odmor
VAŽNO! Više detalja o načinu korištenja i mogućnostima pojedine tablice možete pronaći u uputama za pojedinu verziju tablice. Poduzetnik je dužan sam provjeriti je li mu pojedina verzija odgovarajuća te sam snosi odgovornost za način primjene i način vođenja evidencije o radu djelatnika. Poduzeće ID Tech d.o.o. ni na koji način ne snosi odgovornost za neodgovarajuće korištenje tablica te eventualnih sankcija koje iz istog mogu proizaći!